Etichete

, , , , , ,

m-am zidit in piatră

mi-am cioplit din suflet să încap

în forma voastră, în forma mea.

mi-am cioplit din carne ca să pot intra,

în buncăr

e plin de pânze şi de praf

e plin de gânduri şi amar

e plin de ochi înlăcrimaţi

e plin de lipsă, e plin de gol.

e sufocant de gol.

________________________

E gol, gol, gol sufletul meu

şi din neantul acesta ţâşneşte sânge

sunt pline zidurile de gol arămiu

le umplu de tăcere roşie aprinsă…

tac! da tac!

nu mă întreba. Nu voi răspunde!

sunt doar eu aici

în buncărul plin de sânge.

________________________

sunt doar eu

şi doar eu am fost vreodată.

tu ai fost doar o iluzie, o umbră pe perete

un gând sângerând din mine.

________________________

eşti o stafie cu ochii rupţi din lume

nu mă mai privii pentru că străpung în mine

şi nu mai suport zgomotul de tablă zgăriată.

________________________

pe tablă mea, scriu doar eu,

tu eşti doar o iluzie, o umbră încetoşată.

@Indrie Cristina- Mirela